Mali Rom dojurio je na beogradskom Bulevaru Crvene armije do našeg automobila na – rolšuhama! Žicaroši na semaforima su se, eto, kod susjeda modernizirali. Noviteti...
Hrvati ga već vole
Pali se zeleno, stišćemo gas prvi puta, jer tek smo sjeli u novi Hyundai, model i30, koji je u nas polučio veliki uspjeh, po Zagrebu ih ima na svakom čošku. Stiglo je vrijeme za nasljednika, taman godinu dana prije nego što izađe novi Golf... Dojam? Napravili su odličan posao, novi i30 je apsolutno u svemu nadmašio prethodnika. Perjanicu Hyundaija isprobali smo na potezu od Beograda, preko Novog Sada, sve do Subotice na sjeveru i granice s Mađarskom. Ceste grozne, rupa na rupi, a u vojvođanskim selima kao da je vrijeme stalo. Tamo čak i kineski dućani propadaju, a da se ipak barem nešto mijenja vidi se po sve više hrđe na jugićima...
Koreanci grabe naprijed
Novi i30 izgleda atraktivno, naprijed agresivno, a odostraga čak podsjeća na Alfu Giuliettu. Sjedi se vrlo udobno, nešto niže nego u prethodnom modelu, mjenjač je precizan, a unutrašnjost funkcionalna, nenapadna. Osjetljivost se može podesiti na tri moda, biramo sportski. Probali smo motore koji će se od polovice svibnja nuditi na našem tržištu, a radi se o benzincima 1,4 MPi (100 KS), 1,6 MPi (130 KS) te 1,4 CRDI dizelskom motoru (90 KS).
Preporuka? Iako preferiramo benzinske motore, za preporuku je ipak dizelaš. Elastičan, snage je taman koliko treba. Vesele nas i LED žarulje, ali i "hill asistance", kao i pretinac za naočale. Model ima i zračni jastuk za koljena.
– Cijena je pristupačna, a kupac dobiva trostruko jamstvo, odnosno asistencije i preventivne preglede. U odnosu na i30, ovo je potpuno novi automobil, od dizajna i motora do kvalitetnih novih unutrašnjosti – priča nam Marc Jurković, voditelj marketinga u Hyundai Auto Zagreb. U Zagreb smo se vratili uvjereni kako Koreanci grabe naprijed velikim koracima. Stvorili su ozbiljan kompakt...